Home » , , , , » 골든슬럼버 (2018) Film På Viaplay

골든슬럼버 (2018) Film På Viaplay

Film På Nettet 골든슬럼버 i Blu-Ray 1080P kvalitet. Play Film 골든슬럼버 Med Danske Undertekster. Film Fuld 골든슬럼버 i 1080P HD-DVD kvalitet. Film På Blockbuster 골든슬럼버 i HD kvalitet. Film På Charlie 골든슬럼버 i PSP Mini-DVD kvalitet.


Du anvender en fuld beskrivelse af 골든슬럼버 nedenfor:
  • Original titel : 골든슬럼버
  • Film titel : 골든슬럼버
  • År for film : 2018
  • Genrer af film : Drama, Thriller,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2018-02-14
  • Virksomheder af film : CJ Entertainment, 영화사 집,
  • Landene i film : South Korea,
  • Sprog af film : 한국어/조선말,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 0
  • Youtube ID film : FXYxtR8St0A
  • Oversættelse af film : EN,KO,FR,
  • Cast af film :Jung So-min (Yoo-mi), Kim Sung-kyun (Choi Geum-chul), Jo Yeong-jin (Yoo Young-guk), Lee Jun-hyeok (Plastic surgeon), Yoon Kye-sang (Shin Moo-yeol), Kang Dong-won (Kim Gun-woo), Lee Sang-hee (Geum-chul's wife), Yoo Jae-Myung (Director Hwang), Lee Hang-na (Team leader Doh), Kim Yoo-jung (Soo-ah), Choi Woo-shik (Joo-ho), Han Hyo-joo (Jeon Sun-young), Lee Hak-joo (Detective), Kim Dae-myung (Jang Dong-kyu), Kim Eui-sung (Mr. Min), Kim Jae-young (Park Goon)

6485776

골든슬럼버 er en levedygtig film udskilt af CJ Entertainment, 영화사 집, med en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Efter jeg første undersøge denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg ligesom idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil gave at sige måske jeg virkelig gerne. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem der har lidenskab for genre Drama, Thriller, . Du har mulighed for at ur det særtilbud simpelthen klikke indsende og tilmeld, muligt ur scoringer nyeste filmtitler fuldstændig sammenligning.

... Film På Ipad 골든슬럼버 i bedste kvalitet 1080p ....




Screenplay : Lee Hae-Jun, Original Story : Kotaro Isaka, Screenplay : Noh Dong-seok, Screenplay : Cho Ui-seok, Director : Noh Dong-seok
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med 골든슬럼버 100% længde og find den link til dette video 골든슬럼버 Blue Ray Format.


Tags:

You've just seen the movie categories Action / Animation / Drama / Komedie / Thriller titled 골든슬럼버 (2018) Film På Viaplay. You can bookmark this page with the URL https://filmmorkscenes.blogspot.com/2017/06/2018-film-pa-viaplay.html. Thank you!
골든슬럼버 (2018) Film På Viaplay 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Mørk Scenes - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger